99 & 00 Nostalgik, Måste läsas!



Nu mina kära vänner, så har jag bläddrat bakåt i musik arkivet och återfunnit kärleken för de härliga hitsen man konstant lyssnade på under slutet av 1900 talet och det nya decenniet 2000.
Jag blir alldeles varm inom mig när jag lyssnar på alla dessa låtar, man får tillbaka den där härliga känslan man hade på den tiden.
Då var mitt liv helt jävla bekymmerlöst, Jag var alltid lycklig och allting var så nytt och spännande.
Jag tycker verkligen ni ska ta er tid att kolla igenom min lilla lista jag gjort, för jag kan garantera er att ni hittar en låt där som ni kommer blir helt till er av.

Minns ni tex Afroman - Beacuse I got high? Kommer aldrig glömma när Patrik stod på skolgården och lärde oss dansa den snuskiga lilla tönt dansen på haga.
Eller Nelly - Batter Up, Den lyssnade jag sönder, Minns att jag alltid städade till den och det slutade jämt med att jag började dansa iställer för att städa! Det var även där jag lärde mig mina första "Shake It" Moves.
Glömmer aldrig heller första gången jag såg Texas - Inner Smiles musikvideo med mamma, Vi var helt blown away när hon hade klätt ut sig till Elvis och sjöng som en gudinna.
Sen får vi absolut inte glömma att det här var även åren då våra största artister tog scenen ex: Christina Aguilera, Britney Spears, Eminem & Destinys Child.
Kan säkert så vara att jag missat någon hit, men det här var för min del de största och bästa som jag lyssnade på då! ENJOY!

A
Aaliyah - Try Again
Aaliyah - Moore than a woman
Addis Black Widow - What Goes Around Comes Around
Afroman - Beacuse I got High
Alicia Keys - Fallin
Ashanti - Foolish
Ashanti -Always on time

B
Big Brovas - Nu Flow
Bloodhound Gang - Bad Touch
Britney Spears - Lucky
Britney Spears - One More Time

C
Crazy Town - Butterfly
Christina Aguilera - Genie in a bottle
Christina Aguilera - What A Girl Wants
Christina Aguilera, Pink, Mya, Lil Kim, Missy Elliot - Lady Marmalade

D
Destinys Child - Bootylicious
Destinys Child - Survivor
Dido - Thank You
Dido - Here with me

E
Eminem - The real slim shady
Eminem ft Dr. Dre - Guilty Conscience
Enrique Iglesias - Hero
Enrique Iglesias - Escape

J
Janet Jackson - All 4 you
Jennifer Lopez - Aint it funny

M
Mary J Blige - Family Affair 
Mary J Blige -No moore drama
Michael Jackson - You Rock My World
Missy Elliot - 4 My People
Missy Elliot - One Minute Man
Myra - Miracles Happen

N
Nelly - Batter Up
Nelly - Hot In Here
Nelly ft Kelly - Dilemma

P
Pras feat Ol' Dirty Bastard & Mya - Ghetto Superstar

S
Spooks - Things Ive seen
Snoop Dogg - Next Episode

T
t.A.T.u - All the things she said
t.A.T.u -Not Gonna Get us
Texas - Inner smile
The Chemical Brothers - Galvanize
The Corrs - What can i do
The Offspring - Pretty fly
TLC - No Scrub

U
Uncle Kracker - Follow Me

W
Wheatus - Teenage Dirtbag
Wyclef Jean - Perfect Gentleman

3 doors down - Kryptonite
3 doors down - Here Without You


Kommentarer
Postat av: Before29

håller helt med dig i den meningen, de provocerar. Men som sagt KUL att framstå som en apa..

2009-12-25 @ 13:06:10
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: wictoria

va minnen som ploppar upp när man läser igenom alla låtar :'D haha :)



sv; Tack så mycket :) :*

2009-12-25 @ 21:22:28
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0