Akupunktur, Massage, Kiropraktor & Sjukskrivning

Ja rubriken säger ju sig självt kan man ju säga.
Har fått en rad olika behandlingar nu samt varit på läkarbesök.
Och alla kunde konstatera att det som tur(?) var enbart berodde på jobbet och att skadorna uppkommer under arbete och inte något annat.

Så nu ska jag fortsätta behandlas och är sjukskriven fram tills efter jul.
Känns både bra och dåligt.
Nu har jag fått något att gå på, Mycket rörelse och promenader har jag att jobba på kommande veckorna!
Jag har faktiskt varit duktig och gått ut varje dag den här veckan trots det kalla vädret och ryggont!

Har verkligen fått en tankeställare, Vill bara börja ett nytt friskt liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0