Äntligen har jag funnit den perfekta julklappen

Har inte ens börjar köpa julklappar än, men det ska ske i helgen, I swear!
Satt och funderade över vad man skulle köpa till mamma och pappa, så svårt!
(När man frågar säger dom det som alltid säger "snälla barn" haha

Men sen kom den fantastiska baileys reklamen upp på tv, och mamma älskar baileys!
Tro mig, min kära mor är i stort sett nykterisT, Hon har aldrig varit en sucker för alkohol. 
Men nån gång ibland brukar hon och jag ta oss ett litet glas med is och baileys när vi har tv mys en fredag/lördags kväll!
Det är ju en toppen bra julklapp! Enbart för att jag ska komma ihåg det så skriver jag ner det här i bloggen för att påminna mig själv, bra va?

Nu återstår dock pappa, två systerdöttrar och en syster. SUCK!

Har ni några bra tips? Bring them!


Kommentarer
Postat av: wictoria

Det blir en bra julklapp de där :D

Jag tycker du skriver så vettiga saker & är så rolig&härlig, jättekul att bloggar igen! :)



2009-12-17 @ 22:06:51
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Molly

tittar in och önskar dig en bra helg :) hoppas även att du får en bra julhelg. kram

2009-12-18 @ 13:47:37
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0