Are You Readey To Get Carried Away?

Säger bara en sak, Ja för fan!
Även om jag tyckte att Sex And The City filmen avslutades sjukt bra och kunde gott och väll varit det sista kapitlet i en över tio års lång och underbar serie, Så finns det endå en del inom mig som alltid kommer att vilja ha mer!

Alla säger att Desperate är den nya Sex And The city och att det budskapet med hemmafruar och giftemål är coolare än shopping och singelliv, Fast egentligen?
När väljer vi bullar framför skor?
När väljer vi att sluta jobba framför att vara en rik och succesfull woman?

Inte för min del iallafall!

SATC The Movie 2 kommer ut i biosalongerna i Maj 2010 (Sarah, Are you with me or not?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan räkna med mig babe !!! <3

2009-12-19 @ 11:02:17
URL: http://asterisco,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0