JAG-MÅR-SKIT!


Pallade inte jobbet idag heller.
Det bara brister! Jag var ju hemma hela jävla förra veckan.

Min nacke och mina axlar är helt förstörda.
Huvudvärk, Illamående, och sjukt jobbig smärta mellan varven.

Känns som att allt har blivit en endaste ond cirkel och jag orkar snart inte mer. Man vill orka, men det går bara inte.
Har verkligen bitit ihop in i det sista.
Jag är 20 år. Min hälsa går nu före allt annat.

Har dock en efterlängtad liten rehabilitering som väntar mig imorgon.
Kiropraktor för andra gången på en veckas period.
Man känner sig lite bättre efter att ha varit där iallafall.
För nu vill jag bara slippa känna smärtan!

Allting har bara blivit värre, men jag hoppas att det löser sig snart.

Kan bara säga en sak: Ännu mer ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0