Konsten Att Lära Sig Gå i Högklackat?


Ja! Jag kan gå i klackar, okej!? Men nu menar jag verkligen HÖGklackat, Ni vet dom där 12 cm klackarna?
Hur fan ska jag bära mig åt? Hur pallar ni att gå med dom en hel dag på stan? Eller ännu värre en hel utekväll?

Det går liksom inte att bara bita ihop, det har jag försökt med hundra gånger!
Det ska vara snyggt men självklart bekvämt också!?
Jag får bara inte ihop det, Jag köpte nyligen ett par äckligt snygga skor som hade 12 cm klack, Jag klarade på gränsen av att gå till min vän (som by the way bor på andra sidan gatan) sen var det kört!
Haha jag fattar inte, Det gör så jävla ont!

Ge mig era tricks, Är ni natural born? Är det en gåva från gud? Är det god fysik? 
Eller är ni bara bra på att hålla god min (När ni i huvudet upprepar fem gånger i minuten "Vill man vara fin får man lida pin" sveper drinken, Hojtar på bartendern "En till Tack") 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara att hålla ut;) köpa gelekuddar att ha längst fram, under "trampdynorna" och att vid varje tillfälle som ges sätta upp fötterna högt/ta av sig skorna

2009-12-11 @ 12:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0