Söndag, Och jag mår bra!



Det är söndag idag och det känns faktiskt väldigt bra, jag mår bra idag!
Huvudvärken och illamåendet har verkligen släppt, Har dock ont i min högra arm men det känns bättre och bättre för var dag som går!
Har haft en "ta hand om mig själv morgon", Testade mina nya hårprodukter samt köpte även Björn Axen's silkesdroppar.
Nu har jag målat naglarna och smörjt mig med bodybutter, I'm feeling fine!

Känns väldigt bra att vara sjukskriven veckan ut, då kan jag verkligen vila upp mig och träna upp mig och min kropp ännu mer med de övningar jag fått!

Nu ska jag hem till mamma och mina älskade syskondöttrar, Sedan kommer alexandra hem, Henne har jag saknat!

Ha en fin söndag, maybe I update later!

Kommentarer
Postat av: anna

Härligt snygging, du är värd att må bra :)

2009-12-20 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0