Två i ett

Budget eller lyx låter så tråkigt, varför kan man inte få båda?
Det tycker jag definitivt att man får av Body Shops produkter.
Nu har jag inte speciellt mycket därifrån men av det lilla jag har så är det en stor hiss!
Det behöver inte kosta skjortan och det hjälper hyn något fruktansvärt.

Dessutom vill jag bara tillägga, Till er som kanske väljer dyrare märken, Just pga märkena, så kan jag bara understryka att det innehåller precis samma sak!
Så varför smörja in sig i något dyrt när man kan smörja sig i något billigt och vara lika lyxig för det?!



Kommentarer
Postat av: matilda

wey, äntligen en blogg att läsa igen :D ! Hihi. Joooo det tycker jag verkligen att vi gör!!! Vi drar ihop oss och har en myskväll :) <3<3 Jag har sagt upp mig nu, så det enda jag kommer jobba är juldagen o annandagen, sen kan jag ALLA dagar!!! :D <3<3<3

2009-12-14 @ 22:37:14
URL: http://mahuldas.blogg.se/
Postat av: wictoria

Va kul att du bloggar! :) Läggs till i favoriter! :)



sv; haha ja ellerhur? Fast man blir lite skrämd av hur man var! haha :D

2009-12-15 @ 20:35:16
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0