Jag är en idiot!

Fuck vad jag har tabbat mig, really bad this time!
Men nu försöker jag bara skratta åt det.
Man lär sig något nytt varje dag.
Jävla USA för att du får mig och göra sånna hära desperata misstag!
I'm a fool for you, you're damn country!
Jag hatar att jag älskar det och jag älskar det så mycket att jag hatar mig.

Snart känns det som att jag släppt drömmen om USA, jag får nöja mig med att bli någon jävla turist en gång om året om jag har tur.
SUG!
nejdå, jag är en kämpe. Mitt mål ska uppnås, det här var ett idiotiskt drag! men men

Kommentarer
Postat av: matilda

Klart du kommer komma iväg <3 Keep on fighting! Jag står vid din sida! <3



sv: Taaack, jaaa jag älskar den för den är så skön ^^ Hihi. Benet är mycket bättre! Har bara ont när jag går upp för trappen, annars är det helt ok! :) Har du blivit friskare? Annars har jag hört att en filmkväll med B&J hjälper bra mot sjukdomar ^^ <3

2010-04-06 @ 22:08:43
URL: http://mahuldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0