Mmh lammkööötttt

Fan vilken stekare jag ÄR! Jag har ju levt lyx hela helgen, Oh shiet!
Fredags satt jag och nathalie på en terass i stockholm i solen och åt italienskt med vittvin klockan tolv på förmiddagen!
I lördags grillade pappa lammkött och idag åt jag lammkött igen med potatisgratäng som bakfyllekäk på någon restaurang i skogen i örebro?

Och ja, fan vad jag älskar min familj. vi är så sjuka i huvudet alltså!
Jag, Jossan och mamma och stackars peter som fick ingå i en livlig diskussion som handlade om mitt och jossans bröst dilemma, horjobb, smarthet och uttryck.

Jag har ju en dold talang som innebär att jag kan "hoppa" med brösten, så jag hade en liten show vid matbordet, och jossan gjorde allt för att imitera, men lyckades inte så bra!

Min lillasyster kan ge ett intryck av att hon är lite snurrig i bollen ibland, osmart rättare sagt, hon blir stressad och rör om det för mycket, Så ska hon vara seriös och tala om att:

Jossan -Ja, jag är faktiskt smart, riktigt smart ibland! Det bara blir fel licksom!
Jag - Men berätta något smart då? Vad betyder pessimist? Eller optimist?
Jossan- Men fy det är vuxenspråk, jag är smart på annat sett, du vet, men peter, typ som när jag kan chocka och tala om vilket bilmärke det är? Eller som matte, matte är jag faktiskt bra på.. Och sen så..
(Jossan avbryter sig själv när hon äntligen ska agera djup och allvarlig, pekar med fingret och skriker med skratten i halsen)
VAD FAN ÄR DET DÄR?
.. sen bryter hon ut i skratt.
Då har hon upptäckt en gammal stackars jättelång gubbe som går snett och ser väldigt konstig ut, antagligen har en form av cpskada.

Sen var det kört, både mamma, jag och peter bröt ut i skratt så det ekade i hela restaurangen!
Haha ja, jag dör. Just a normal day with the Petterssons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0