Oh baby, Baby It's a wild world!

Hade en helt underbar lördag igår. Allt var bara så himla bra!
Grillmys med fina vänner och sen utgång, Var riktigt kul igår, haha! Ja ush vad vi dansade.
Jag kom på så här i efterhand. Att en kille kom och stoppade ner en 500 lapp i min BH?
Som att jag vore någon form av? HAHA
Jag tog ut den och kastade den på honom. FY?! Vem gör så?

Sen hade jag och Nathalie dansuppvisning! Lagom roligt att vi hade publik och att dom var helt blown away
"Det var det bästa jag sett på länge"
Jaja, tacka och ta emot!

Sen hamnade jag i någon ring med massa socialdemokrater, dom var också helt impade av min dans.
Jag klev in där och ställde mig i mitten av deras ring och dansade loss!
Sjukt kul. Jag tror att jag satt tio minuter på två timmar.
Fyfan, hur orkar man egentligen?
Idag vaknar jag upp med världens nacksmärta och två gigantiska blåmärken på båda fötterna?

Hur fan ska det gå med Asien? Shit.. Kan man bete sig så här runt folk man känner, hur ska det då gå när man ger sig ut i världen utan några hämningar alls?

Oh baby, Baby its a wild world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0