Baby We Were Born To Run

Vaknade redan vid åtta i morse, helt super pigg trots utekväll igår!
Hade en mycket trevlig kväll hos Sandra må jag säga, sen kanske inte krogen var den största hitten!
Nu ska jag ner till Maxi och köpa frukost och kattmat!
Är så jävla sugen på super frukost med frallor, massa pålägg, ägg och Juice!

Idag är det också alla hjärtans dag och jag hoppas alla får en fin dag!
Själv ska jag spendera den med mina älskade syskonbarn och min underbara syster!

Och jag lägger också upp lite utav en kärlekslåt enligt mig.
Så klart Bruce Springsteen - Born To Run
Det är som i låten, kärlek och livet ska vara.

"Baby this town rips the bones from your back
Its a death trap, it's a suicide rap
We gotta get out while were young
`cause tramps like us, baby we were born to run"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0