Det är lördag..

Och min lägenhet är nu officielt mitt fängelse!
Vem fan vill bege sig ut i det här vädret? Not moi, fo shoa!
Haha balkongen min är helt igensnöad, bryter ihop varje gång jag ser den, får öppna fönstret och skotta därifrån!

Men trots detta yrväder så hindrar det inte Johanna från att styra upp en helkväll med innehållande trevligt sällskap, alkohol, klackskor och dans!
Eller jag hoppas att det blir så, det är inte 99% spikat, allt hänger lite på emil så att säga!
Det blir förhoppningsvis Johanna och Mathilda som intar den alltid iögonfallande G-punkten i Kumla!
Vi är sugna på att dansa helt enkelt!
Och när man är lagom fattig och det är snöväder så stannar man faktiskt mer än gärna kvar i Kumla!

Håller tummarna på att det löser sig ikväll iaf! För annars kryper jag på väggarna ikväll!


Jag och mathilda i Götet, and were workin it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0