Oh Happy Days

idag var första dagen jag kunde få i mig en hel måltid, och det var Idas förtjänst!
Blir så lycklig när jag kommer till Ida, och vi sitter och pratar bara gammla minnen, kollar igenom massa bilder från skolan och våra små utflykter!
Jag blir bara så lycklig!
Jag måste få dela med mig.
Här kommer lite bilder som sumerar!



Jag och Ida i Holland


vi blev jagade av hungriga holländska pojkar. haha!

Man kan höra hur det prasslar i gardinen, vänder sig om och så står han där haha!

vi åkte på spontana bil turer till Stockholm och Göteborg

Blomsterdekoration och Kiwi

Modeshow inför ryssland

vi åkte till ryssland! Och jag fick det underbara fingret av en barbuska!

vi tog studenten..

Jag lovar att jag kan hålla på en evighet.
Men nu ska vi inte ödsla sån energi!
Är bara så tacksam över att allt blev som det blev.
Och för att ni Ida, Erika, Daniel Och Emil fick mig att skratta och le varendaste minut, varje dag i tre år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0