Idag är jag lycklig, lycklig, lycklig!

Fy fan så bra helg det har varit, och har spenderat hela helgen med super underbara Mathilda!
Först kom hon hit i fredags och vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Sen var vi lyckliga och dansade igår! först försfest hemma hos mathilda och emil, kolla massa super roliga klipp från Youtube, glida vidare till hemmafest!
Vi gömde oss i något litet rum och dansade och sjöng! Haha :'D
Helt ärligt så har jag inte skrattat så mycket på så länge som jag gjorde igår. Fyfan säger jag bara!
Jag skrattade konstant! Fy så kul!
Och idag gick jag åter hem till E & M, Vi kollade på snutarna, gick ner och käka pizza och pratade en massa gammla minnen!

Snacka om att ni har laddat om mina batterier!

måste göras om lite mera ofta tack!


Kommentarer
Postat av: matilda

Bästa helgen på huuuuur länge som helst <3 Tack vännen! Mera mera! Hihi. Vi får höras av i veckan o klippa lite hår oså ;) Ta hand om dej! PÖSSSSSSSSS<3<3

2010-02-21 @ 19:33:18
URL: http://mahuldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0