Let's Get It On!

(Lite Marvin Gaye så här på en tisdagskväll slår inte till helt fel!)

Har förövrigt haft en jätte rolig helg, så underbart att få träffa gammla rävar som Sandra och Emelie, Blev verkligen peppad att höra av mig mer.
Varför är jag så cp på att höra av mig till folk?
Jag vill leva, umgås och hitta på saker, och det gör man som bäst med roliga personer!

Det slog mig att man bara lever en gång, och det är nu! Har man tid för att sitta och hänga framför teven och torka? Haha nu låter det som att det är det enda jag gör. 
Men så illa är det faktiskt inte. Men många gånger om känns det som det!

Det är bara jag som kan göra något åt det här!
Jag älskar att leva! Fattar ni! Jag älskar att leva, men det gör jag bara när jag känner att jag lever, Jag blir ju helt understimulerad här framför TV:n haha!



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, hör av dig och kom hit :)

2010-02-18 @ 21:28:31
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0