Så Peppad!

Som jag sa i tidigare inlägg så är det här mitt år, där bara jag ska få stå i centrum (för mig själv alltså) Och det innebär att jag tänker börja träna stenhårt nu också, vikten ska rulla av och jag ska bli lika jävla snygg som jag var för fyra år sen!
Jag var så lycklig då, och var väldigt aktiv med dans, aeroibics, lång promenader, joggning, simning you name it!
Sen blev jag en jävla säck potatis!

Så nu slänger jag in lite motivations bilder för att peppa mig själv, det här var jag sommaren 2006, jag var 17 år då och det var nog den bästa sommaren på länge, har aldrig mått så bra och kännt mig så bra som då!
Och dit vill jag tillbaka, Jag ska vara så snygg när jag och nathalie drar till Asien så fyfan!

Och på onsdag åker vi till Gustavsvik och köper gym kort där, Jag, mamma och jossan!
Vi ska åka dit tre ggr i veckan, och vi är alla så sjukt laddade!
Och tack min älskade mami som betalar mitt gymkort <3



Jag avgudar snygga och vältränade kroppar med kurvor, finns det något vackrare?
I dont think so!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0