Alla pratar om Heidi!

Ja ni har väll inte missat Heidis (Från The Hills) "10 operationer under samma narkos"?
Hon höll på att dö under alla dessa operationer.
Jag kan bara inte fatta, hur fan man kan utsätta sig för något sånt?
Hon var verkligen jätte vacker innan, och nu ser hon ju ut som. nej, ush!
Kombination av Kattkvinnan, Michael Jackson och Frost kvinnan.

Jag tycker så klart att var och en bestämmer över vad de vill göra med sin kropp.
Och att det är bra att det finns metoder i viss mån så klart som kan hjälpa en att stärka självkänslan, kanske när det kommer till bröst eller näsan och dylikt.
Men det är en sak att en eller två gånger i livet fin justera en del av sin kropp óch att göra om sig helt!

Men jag tycker att man först kan uppsöka en psykolog eller något som stärker ens självkänsla innan man förstör sig så där.
Kolla bara läpparna, shit, det ser ut som att dom ska spricka och trilla av!
Blir fan rädd.
Men den stora frågan när man operar sig så här mycket är:
Vad säger dom till sina barn som kanske växer upp och blir "retade" eller mår dåligt över sig själva för något!
Du är vacker som du är? och om barnet då kontrar med "men du har ju gjort om hela dig"
Nej fyfan.
Älska er själva för dom ni är. Och mår ni dåligt över något, Ja men vafan färga håret, träna, sola, sätt i nya linser! Testa allt innan ni lägger er under kniven.








Kommentarer
Postat av: W IC T O RI A

Håller verkligen med dig! Jag blir nästan ledsen på något sätt när jag ser & läser om hennes förvandling..



sv; Hej Johanna! :) Ja, allt är bra! Med dig? :)

Jag tränar på citygym, dom har inte den bästa utrustningen, men jag gillar gymmet för att det är obemannat & ganska folktomt. & att man betalar månad för månad.



Jo, när jag hittar min motivation! hehe.. Just nu är jag inte så aktiv som jag borde vara! :/ Men tack för att du tycker att jag är inspirerande! :) Det tycker jag faktiskt att du är med måste jag säga dig, du har en sån jäkla vettig syn på saker & ting! :)

2010-01-28 @ 22:18:16
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: anna

Bra skrivet babe! och håller med dig, sjukt vad folk gör för att bli "vackrare".

2010-01-29 @ 14:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0