Det snurrar i min skalle!

Shit vad dålig jag har varit på att updatera, men har inte varit så motiverad på att blogga eller överhuvudtaget sitta vid datan!
Har varit helt besatt av att titta på Sex And The City boxern, morgon och kväll, när jag sminkar mig och innan utgång haha, helt sjukt.

Men sen har det lite med att göra med att min läkare rådit mig att inte sitta så mycket vid datan pga ryggen och så!
Nu är jag hemma fram tills på torsdag också, hade en helvetisk natt!
Däckade vid nio tiden, frysit som en gris och i morse var jag helt svimfärdig.
Nu är jag bara helt yr, har ätit och så men gosh, det snurrar verkligen i min skalle!

Jag lovar, I will be better!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0