Från det ena problemet till det andra

När rygg och nack smärtan äntligen börjar släppa så förflyttar sig probelemet någon annanstans.
Nu har jag en fruktansvärd smärta i korsryggen, har alltid haft problem med den på mornar, men nu har det blivit värre än någonsin!
Smärtan känns som mest när jag är kissnödig när jag vaknar på morgonen, sen håller det i sig i några timmar och släpper senare på dagen.
Min slutsats är defenitivt att jag sover fel och att jag inte rör mig tillräckligt!
Så idag blir det lång promenad, så ska jag se hur jag mår efter den!

Någon som har liknande problem?


Kommentarer
Postat av: sandra

jag har endel problem med min svank. ner jag legger mig po kvellen.. ush specielt efter hord tag. hogklackat och shopping er det versta! haha for trena upp sig det handlar det om. uppdatering om USA?! lycka till!

2010-01-05 @ 18:44:03
URL: http://dreamamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0