I feel better!

Har faktiskt mått helt okej den senaste veckan, jag tror mycket väl att det har med katterna och göra, och säkert också för att jag och Nathalie har bestämmt oss.
Och ett skäl kan säkert vara att dåliga personer med dålig energi försvinner nu ur mitt liv.
Så nu i efterhand är jag tacksam och glad över att saker blivit som de blivit!

2010 det är mitt år det. Jag ska vara självisk, uppfylla mina drömmar och bara jobba på mig själv!
Och den meningen lät ju sjukt självisk, men jag tror ni förstår, Självisk men inte självupptagen!

Jag ska kasta mig ut i världen och aldrig se bakåt, bara bakåt på givande och positivia saker!
Aldrig mer fundera på varför saker blev som dom blev eller varför människor gör som dom gör!

Så alla sugiga människor, våga inte kliva på mig något mer,
You can kiss my big white ass!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Helt rätt!!! Nu drar vi från det här j#la Sverige!!!

2010-01-30 @ 11:03:43
Postat av: Anonym

Toppen tjejen! Så ska det låta :D

2010-02-01 @ 09:45:14
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0