Jag har skaffat katter!

Åh ja visst är väll det sant.
Har kännt mig fruktansvärt ensam de senaste månaderna, humöret går upp och ner hela tiden.
Ångestattackerna smyger sig på titt som tätt numera, tyvärr.
Jag vill bara försöka tänka positivt.
Idag känns allt lite bättre, Är sekunder från att vara helt hundra procent klar med ansökan.
Jag vill bara tänka framåt och aldrig mer bakåt. Starta ett nytt kapitel typ.

Och nu när jag har två kattungar till sällskap så mår jag lite bättre, då har man någon att mysa och "prata" lite med.
Dock mer ansvar och press över att stanna hemma.
Ska känna på i några dagar/veckor hur det går.
Ska ju som sagt åka bort en längre tid och vet inte riktigt hur jag ska göra med katterna då.
Förhoppningsvis tar min kära syster tillbaka dom när jag är borta!

Jag lovar att lägga upp bilder på dom snart. Men har fan ingen bra kamera haha!

Kommentarer
Postat av: matilda

Ååå har du också små snussar nu :D !! Har dom fått några namn? :D



Jaaa visst är det roligt! Det ska bli så himla kul! Absolut du får komma över precis när du vill :D Ska du göra något i helgen? Ja då kommer vi bo super nära :D <33

2010-01-22 @ 09:26:58
URL: http://mahuldas.blogg.se/
Postat av: anna

Åh, vad bra och roligt gumman!!

2010-01-22 @ 10:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0