Lets go to asia

Jaha, nu kanske det kommer sluta så här endå.
Att jag och nathalie lämnar allt för Asiens skull.

Det känns nog fortfarande väldigt overkligt, och långt ifrån, just nu iallafall.
Nu har planeringen börjat iallafall!
Och om vi ska resa så måste jag träna och bli fit och smal, haha!
Fan vilket äventyr.
Det känns även så sjukt bra att vi ligger på samma nivå.
Och allt som händer i asien stannar i asien!
Vi ska samt besöka australien när vi endå är på g!
Så alla som kan komma med resetips i alladess former, varsågoda och lämna en kommentar!

Glöm nu inte att jag har struntat i USA på något sett. Det är mitt ultimata mål i livet. Det är där jag ska vara, Mitt hjärta klappar för det landet. Och det går inte en dag utan att jag på något sett påminner mig själv om usa.
Är verkligen snart helt klar med allt och ska snart få komma på intervju!
Fan så bra det här SKA bli!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fantastiskt gumman!!!!!:D

2010-01-28 @ 12:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0