Vi ska starta ett band!

Min bror och jag behöver lite fritidsintressen.
Jag älskar ju att sjunga och skriver lite låtar ibland så där, tro det eller ej!
Men min bror behövde en lead singer till hans kommande band och klart att han picked me ;)
Så nu ska ni få se på fan! Det här kan bli riktigt kul!
Vi hade också en diskution om vad man kunde spela för något;

Jocke - Men johanna, Du kan väll typ spela flöjt eller något? haha (hånar)
Jag - Du, Den enda flöjt jag kan spela på, Det är skinnflöjt!
Jocke - Naeej håll käften!
Mamma - Och trumbon (Visar upp trumbon rörelserna som påminner starkt om skinnflöjten)
Jocke - Ni är ju fan sjuka i huvudet.

Haha, Familjen annorlunda lever ut, det är så det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0